۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی:

جهاد کشاورزی وارث جهاد سازندگی است

جهاد کشاورزی وارث جهاد سازندگی است

اردبیل_ مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی وارث جهاد سازندگی بوده و نقش پررنگ آن درجبهه جنگ حق علیه باطل بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر تقی‌زاده ظهر چهارشنبه در جلسه معارفه عضو کمیسیون ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: جهاد کشاورزی وارث جهاد سازندگی بوده و نقش پررنگ آن در جبهه جنگ حق علیه باطل بر کسی کتمان نیست و با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) نقش جهاد سازندگی در جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبوده و چون برای رزمندگان اسلام سنگر می‌ساختند ولی در عین حال خود هیچ سنگری برای دفاع در مقابل دشمنان نداشتند آنان را سنگر سازان بی سنگر نام نهادند.

وی افزود: در طی هشت سال دفاع مقدس ۵۴۰ هزار سنگر ساز بی سنگر در جبهه‌ها حضور داشتند و در جبهه‌های حق علیه باطل ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از این رزمندگان جان برکف به درجه رفیع شهادت نائل آمدند از این تعداد ۲۴ هزار رزمنده جانباز شدند و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر آزاده بودند.

در ادامه نوبخت اژدری؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز افزود: جهاد کشاورزی به عنوان یک نهاد انقلابی پیش قدم در حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس می‌باشد.

وی افزود: تشکیل کمیسیون ایثارگران در این نهاد در جهت حمایت از سنگر سازان بی سنگر یک ضرورت است.

کد خبر 6251905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha